

Ben je niet tevreden met een product of is de verpakking beschadigd? Meld dan eenvoudig online je retour aan! Wij zorgen voor een passende oplossing. Dit zijn de belangrijkste punten:
- Je kan een retour aanmelden tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling
- Wij vergoeden het aankoopbedrag en de verzendkosten van de originele bestelling
- Je ontvangt het bedrag of de vervangende producten binnen 14 dagen nadat wij je retourzending hebben ontvangen
HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?
- Klik op de button "Retour aanmelden" bovenaan deze pagina om naar ons retourportaal te gaan
- Vul je gegevens in en doorloop alle stappen
- Pak het te retourneren product in de originele verpakking goed in en stuur het naar ons op
- Bewaar je Track & Trace code voor de retour altijd, zodat we je beter van dienst kunnen zijn!
VOORWAARDEN RETOURNEREN
Aan het retourneren van producten zijn de volgende voorwaarden verbonden:
- Het artikel/de artikelen zijn ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd
- De verpakking(en) zijn onbeschadigd
- Het artikel/de artikelen zijn voorzien van de originele etiketten en/of stickers
- Je hebt het artikel/de artikelen maximaal 14 dagen in huis
- Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt
- De retourkosten zijn voor je eigen rekening en worden verrekend met het aankoopbedrag
UITZONDERINGEN
Niet alle producten kunnen geretourneerd worden, ook niet binnen 14 dagen. Dit zijn de uitzonderingen:
- Producten die geopend en/of gebruikt zijn
- Producten die beschadigd of kapot zijn, buiten onze schuld
- Producten met een (zeer) beschadigde of kapotte verpakking
Om hygiënische redenen en gezondheidsredenen kunnen artikelen die geopend en/of gebruikt zijn niet geretourneerd worden. Wij raden je ten zeerste aan om eerst de verpakking goed te bekijken zodat je er zeker van bent dat je het juiste product besteld/ontvangen hebt. Controleer ook de ingrediëntenlijst op ingrediënten waar je allergisch voor bent.