
+ Wat zijn de verzendkosten?
-
De standaard verzendkosten bedragen €4,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €55,-. Dit geldt voor:
Nederland en Duitsland.
-
De standaard verzendkosten bedragen €5,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €55,-. Dit geldt voor:
België, Oostenrijk en Verenigd Koninkrijk.
-
De standaard verzendkosten bedragen €6,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €55,-. Dit geldt voor:
Zwitserland (houd bij Zwitserland rekening met tolkosten).
-
De standaard verzendkosten bedragen €6,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €100,-. Dit geldt voor:
Albanië, Andorra, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje en Zweden.
+ HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE KUNNEN BESTELLEN?
- Je hebt geen account nodig om een bestelling op Beautyfashionshop te plaatsen.
- Het is namelijk mogelijk om als gast te bestellen.
- Wel brengt een account voordelen met zich mee, zoals Beauty Points, waarmee je korting kan krijgen.
+ WAT ZIJN BEAUTY POINTS?
- Beauty Points zijn spaarpunten die je ontvangt bij elke bestelling als je een account hebt.
- Bekijk voor meer informatie de Beauty Points pagina.
+ WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
- Bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd.
- Mocht een product bij ons niet voorradig zijn, dan wordt het diezelfde dag nog besteld bij de leverancier.
- Het product wordt zo snel mogelijk naar je verstuurd.
- Dit kan enkele dagen duren.
+ WANNEER ONTVANG IK MIJN FACTUUR?
- De factuur wordt naar het door jou opgegeven e-mailadres verstuurd, zodra de bestelling verzonden is.
+ HOE KAN IK EEN KORTINGSCODE GEBRUIKEN?
Newsletter Giftset
- Voeg de Giftset toe aan je winkelmand.
- Voer de bijbehorende kortingscode in op de afrekenpagina.
- Klik op ‘Kortingscode toepassen’.
- Het bedrag van de Giftset wordt automatisch van het totaalbedrag afgehaald.
- Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen.
Kortingscodes
- Voer de kortingscode in op de afrekenpagina.
- Klik op ‘Kortingscode toepassen’.
- De korting wordt automatisch van het totaalbedrag afgehaald.
- Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen.
+ KAN EEN KORTINGSCODE NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING ALSNOG TOEGEPAST WORDEN?
- Het is helaas niet mogelijk om na het afronden van de bestelling alsnog een kortingscode toe te passen.
- Dit geldt voor alle kortingscodes, zoals voor de kortingscodes vanuit de nieuwsbrief en voor de giftcodes.
+ WAAR NAARTOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
- De bestelling wordt verzonden naar het door jou opgegeven verzendadres.
- Het is helaas niet mogelijk om de bestelling naar een postbus te versturen.
- Wanneer het factuuradres afwijkt van het verzendadres, zet dan op de afrekenpagina het vinkje bij de optie ‘Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde’ uit.
- Vul vervolgens het gewenste factuuradres in.
+ WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN ADRES VERKEERD HEB INGEVULD?
- De bezorggegevens kunnen gewijzigd worden via bezorgdienst.
- Wij adviseren je de bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt.
- Haal je de bestelling niet op binnen de afhaaltermijn van het afhaalpunt, dan wordt deze automatisch naar ons geretourneerd.
- Wij sturen je een bevestigingsmail nadat wij de bestelling hebben ontvangen.
- Je ontvangt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening.
+ IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?
- Binnen enkele minuten na het afronden van de bestelling ontvang je een bevestiging per mail.
- Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, controleer dan je spambox.
+ KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
- Bestellingen kunnen geannuleerd worden als deze nog niet bevestigd en betaald zijn.
- Neem voor het annuleren contact op met de klantenservice.
- Bestellingen die al bevestigd en/of betaald zijn, kunnen niet geannuleerd worden.
- Wil je een bestelling toch annuleren, wacht dan op de postbezorger en geef aan dat je de bestelling wil weigeren.
- De postbezorger kan de bestelling kosteloos naar ons retourneren.
- Wij sturen je een bevestigingsmail nadat wij de bestelling hebben ontvangen.
- Je ontvangt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening.
+ WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?
- De bestelling wordt dan bij de buren geleverd, het wordt bij een afhaalpunt geleverd of er wordt een nieuw aflevermoment voorgesteld.
- De bezorgdienst brengt je hiervan op de hoogte.
+ HOE WERKT EEN BURENLEVERING?
- Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, kan de bestelling bij de buren afgeleverd worden.
- De buren tekenen voor ontvangst.
- Jij ontvangt hierover een bericht van de bezorger.
+ WAT MOET IK DOEN WANNEER MIJN PAKKET ZOEK RAAKT?
- Wanneer je bestelling verstuurd wordt, ontvang je een e-mail met de verzenddatum en de Track & Trace gegevens.
- Met de Track & Trace gegevens kun je zien waar je pakket is.
- Mocht jij je bestelling niet ontvangen, neem dan contact met ons op en wij doen er alles aan om jouw bestelling te traceren.
+ HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
- Ga naar retourneren om je retour aan te melden.
- Let op: het kan voorkomen dat je de kosten voor de retourzending zelf moet betalen.